ﻏﻼﻣﺤﺴﯿﻦ ﻣﺤﺴﻨﯽ ﺍﮊﻩ ﺍﯼ ‏حکم اعدام آیت الله مجید جعفری تبار را تایید کرد.

ساعت فلش مذهبی
وبلاگ حامیان رهبر
آیه قرآن

استخاره آنلاین با قرآن کریم


چه مطالبی به وبلاگ جذابیت میبخشد؟

جنگ دفاع مقدس
وصیت شهدا

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فدای سید علی و آدرس doparnazari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

باتشکر دانایی







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1



جاوا اسكریپت




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

آمار مطالب

کل مطالب : 115
کل نظرات : 39

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :
ﻏﻼﻣﺤﺴﯿﻦ ﻣﺤﺴﻨﯽ ﺍﮊﻩ ﺍﯼ ‏حکم اعدام آیت الله مجید جعفری تبار را تایید کرد.

این روحانی حامی حسن روحانی و خاتمی به جرم ارتباط با اجنه در دادگاه ویژه روحانیت محکوم

و طی 7 روز آینده اعدام خواهد شد.

خبرگزاری فارس برای مشخص شدن صحت اخبار منتشر شده درخصوص صدور حکم اعدام شیخ جعفرتبار به سراغ حجت الاسلام محمد جعفر منتظری رفته است تا از وی این موضوع را جویا شود که او عنوان می کند: «ما بنا نداریم اخبار مربوط به دادگاه ویژه را منتشر کنیم.»

رئیس دادگاه ویژه روحانیت می افزاید: «تنها چیزی که می‌توان در خصوص این پرونده گفت این است که حکم صادر شده برای این فرد، حکم بدوی بوده و می‌توان به این حکم اعتراض کرد و قابل تجدید نظر خواهد بود.»

احکام صادره در خصوص شیخ مجید جعفرتبار که قبلا منتشر شده بود شامل؛ یک بار اعدام به خاطر ارتداد, یک بار رجم به خاطر زنای محصنه, یک بار اعدام به خاطر لواط و یک بار اعدام دیگر، زندان، شلاق، خلع لباس دایم، دو سال حبس به دلیل فحاشی به امام و رهبری، محرومیت از مزایای طلبگی و مصادره اموال است.

همچنین همسر مجید جعفرتبار و سه تن از علما که از شاگردان وی بودند هم به اعدام و رجم محکوم شدند. در پرونده این افراد جرم های متنوعی چون زنای محصنه، لواط، مشروبخواری، کارچاق کنی، ارتباط با اجنه، نشر افکار ضاله و... به چشم می خورد.

گفتنی است پرونده این شیخ تبهکار سرانجام پس از سال ها لاپوشانی اطلاعات و دادگاه ویژه، با در جریان قرار گرفتن شخص رهبری و پیگیری ویژه ایشان از تیرماه امسال به جریان افتاده است!

از زمان دستگیری این شیخ تبهکار، با فشار جریان حاکم بر حوزه، بیش از 6 ماه از درز هرگونه خبری درخصوص این شیخ پلید به بیرون جلوگیری شده است. چراکه وی با برخی بیوت در ارتباط بوده و مبالغ هنگفتی که منبعش نامعلوم بوده است را به بیت امثال آیت ا...... می داده است. حتی مطلعان از پرونده این شیخ تبهکار از پیگیری برخی مراجع تقلید برای آزادی وی خبر دادند که پس از نمایش چند قطعه فیلم ، ایشان شدیدا سکوت کرده اند!

جعفرتبار سال ها پشتوانه مالی برخی بیوت قم بوده است ولی هنوز تمام منابع مالی وی فاش نشده است.

البته وابستگی به بیت صدوقی (بنیاد صدوق به عنوان یکی از کارتل های بزرگ اقتصادی کشور) یکی از منابع وی می باشد! نامبرده که پدرش مدت ها رئیس دفتر سیدکاظم شریعتمداری بود از طریق مادر وابسته به بیت شهید محراب یزد می باشد.

جعفرتبار نخستین کسی بود که ادعای حسن روحانی مبنی بر اینکه او نخستین کسی بوده که به امام خمینی(ره)، امام گفته است را در آستانه انتخابات ۹۲ نشر داد.

وی مبدع برخی از تعابیر کج فهمانه از ولایت می باشد که بر اساس همین تعابیر مفاسد خود را دنبال می کرد! به عنوان مثال وی می گفت: «اگر ولی (فقیه) به شخص بگوید همسرت از الان به تو حرام است و به من حلال، تکمیل عبودیت فرد در این اطاعت است!»

سرانجام وی خود را نه تنها ولی ا... مطلق و امام عصر بلکه خدا دانسته و به مریدان بر پایه همان تعابیر امر می کرده از همسرانشان جدا و آنها را به او تقدیم کنند و یا خواهر خود را...

یکی دیگر از عملکردهای مشکوک این شیخ پلید، پایه گذاری دهه های متعدد فاطمیه بوده است. وی سال گذشته در مسجد رفعت قم چهار دهه پشت سر هم گرفته بود و نوید داده بود امسال ۶ دهه می گیرد و قرار بود آن را به ۹ دهه افزایش دهد! در پایان تمامی این مراسمات هم پذیرایی گران قیمتی صورت می گرفت!

این نکته قابل تامل است که چنین فردی که به گفته مریدان حلقه اولش چون خود را تجلی ولایت کبری می دانسته و نماز هم نمی خوانده، با چه هدفی دهه های چندگانه فاطمیه می گرفته است؟! ناگفته نماند در این مراسمات مجلل افرادی از برخی از بیوتات و مسئولان کشوری نیز حاضر می شدند.

 

نکته مهم دیگر درباره جعفرتبار، وجود بیش از هزار میلیارد تومان فقط در حساب های بانکی مستقیم و غیرمستقیم وی در بانک های خیابان شهدا(صفاییه) قم می باشد! که شاید مثل خیلی چیزها منبع این پول نیز مسکوت بماند! وی از طریق استخاره تلفنی با 200 خط، (با همکاری مخابرات و کسر وجه از تماس گیرندگان) سالانه سودهای چندمیلیاردی نیز به جیب می زده است.

گفته می شود از آن جا که ، این شیخ تبهکار از حامیان اصلی مالی و رمّالی خاتمی (رئیس اصلی فتنه ی ۷۸ و فتنه ی سبز اموی سال ۸۸ ) بوده ، ظاهراً جریان سیاسی حاکم بر کشور که عمدتاً از اصلاح طلبان و از حامیان خاتمی به شدت در تلاش است تا جریان محکومیت وی مخفی بماند و اغلب اصلاح طلبان بر این باورند که چنانچه ارتباط این شیخ فاسد تبهکار با خاتمی و فتنه گران کشف و برملا شود ، بی تردید جریان اصلاح طلبی با بحران شدید مقبولیت مواجه شده و انتخابات بعدی ( مجلس شورای اسلامی) را حتماّ از کف خواهند داد .



تعداد بازدید از این مطلب: 1559
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
aref در تاریخ : 1394/2/7/1 - - گفته است :
سلام مطالبتون رو تا حدودی خواندم حیف این همه تلاش ولی بازدید کننده نداشته باشه حتما بهم سر بزن راستی اگه دوست داشتی بیا با کمک هم یک وبلاگ پربیننده داشته باشیم...عضو نویسنده های وبلاگم شو..
قبول داری اگر ما باهم باشیم توفان به پا میکنیم...


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دعای فرج
انقلاب اسلامی